A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради"

Протидія булінгу та профілактика насильства

Фото без опису

https://drive.google.com/drive/folders/18iPQar1Pxt5vu4FYoQ7ydtZS3Oghg853?usp=sharing               

Програма  для учнів 1-11 класів «Твоя безпека в інтернеті» в рамках проєкту SТОР SЕХТИН

 

Навчально-методичні посібники

  • Фото без описуЗапобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти. Навчально-методичний посібник/ Андрєєнкова В.Л., Байдик В.В., Войцях Т.В., Калашник О.А. та ін. – К.: ФОП Нічога С.О. – 2020. – 196 с.  https://drive.google.com/file/d/1nQ6heTLeI83nGmR-ByztEZaHjXCP3siB/view?usp=sharing

Навчально-методичну розробку присвячено висвітленню сутності та показників профілактики насильства в освітньому середовищі, методів його дослідження та умов створення безпечного освітнього простору. Програма складається з теоретичного матеріалу та практичної складової. Призначено керівним та педагогічним працівникам освітніх організацій, викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичним психологам, а також усім, хто цікавиться проблемами створення безпечного освітнього середовища.

 

Як організувати системну роботу з протидії насильства та булінгу в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу в освітньому середовищі? Який, алгоритм дій у разі його виявленні? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен та кожна на випадок, якщо стає учасником булінгу під час освітнього процесу? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти? Відповіді на ці та інші питання можна буде знайти в цьому посібнику. Для педагогічних та соціальних працівників, батьків здобувачів освіти, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.

 

Кодекс безпечного освітнього середовища (КБОС) – це документ закладу освіти, який має регулювати всі напрямки діяльності закладу, пов’язані з порушеннями прав особистості на безпеку, а також питання її підтримки і втручання в ситуації, коли може виникати загроза їхньому життю, здоров’ю та благополуччю. Посібник містить інформацію, яка допоможе визначити складові безпечного освітнього середовища, алгоритм розробки КБОС, рекомендації щодо моніторингу положень КБОС та використання контрольного списку, а також приклад зарубіжних колег у створенні КБОС. Методичний посібник схвалено Міністерством освіти і науки України.

 

Містить наступні програми: програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»; програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»; Програма освітнього тренінгу для здобувачів освіти «Базові навички медіатора/медіаторки служби порозуміння закладу освіти»

Вхід для адміністратора