A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради"

Інклюзивне навчання

 

 

Фото без опису« Методичні  рекомендації  для  закладів  загальної середньої  освіти  щодо  визначення  освітніх  труднощів  і  рівня підтримки  в  освітньому  процесі  закладів  загальної  середньої освіти», ), які розроблені Інститутом спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України спільно з Міністерством освіти і науки  (лист МОН від 29.12.2021 р. №1/23101-21) https://drive.google.com/file/d/1Xwy59SMBt4FK5dUNIx774xRFkVbiMi_T/view?usp=sharing

 

 

 

 

 

 

"Методичні рекомендації для ІРЦ щодо визначення категорії (типології)освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі" (лист МОН від 29.12.2021 р. №1/23101-21) https://drive.google.com/file/d/1lD6Ls-x4MZaYdL9yN6fEXzCz7n2m-6xh/view?usp=sharing

Фото без опису

Фото без опису

 

Завантажити  матеріали  можна за посиланням https://drive.google.com/file/d/10eDTqGgStWxLQg8UMBMvGQETrZXvRe4q/view?usp=sharing

  1. Команда психолого-педагогічного супроводу інклюзивної освіти

https://docs.google.com/document/d/1iU9B3WlLRklZGyEG8bM5P40XW_JgTuMG/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true  

  1. Індивідуальна програма розвитку : три етапи її складання https://docs.google.com/document/d/1FQ48xGXdQyaoUpwEI7eRjxhyeI-Ikvj5/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true  
  2. Індивідуальна програма розвитку : мета та завдання     https://docs.google.com/document/d/11cwFZtGDaXBb2Du9H7cwcVk4qlS8j5FE/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true
  3. Що ховається за інклюзивною компетентністю педагога: досліджуємо Профстандарт https://docs.google.com/document/d/1Z2k87CG1kpao80yUwFLOUwgpq6Ld2s_n/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true
  4. Асистент учителя: які функції виконує та як взаємодіє з учителем https://docs.google.com/document/d/1cQyW_jqclMo5YEcAVuUC2lTwVJ7gX6Tj/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true
  5. Як формувати інклюзивний учнівський колектив https://drive.google.com/file/d/1JWZNnnrJciU_hNKKf-aTCuslg9mmCZuO/view?usp=sharing
  6. П’ять типів професійних установок,що визначають спосіб взаємодії педагога з учнями

https://docs.google.com/document/d/17C17jlGwGoEAsIHJK37TFmifpb0mNGzA/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true

  1. Корисні посилання для педагогів та батьків шодо інклюзивної освіти https://docs.google.com/document/d/1Nw2gCD9kmkknuWIVwiYEg4sDNC2E2TFg/edit?usp=sharing&ouid=109997665351746646591&rtpof=true&sd=true

 

Рівні підтримки from ssuser7541ef1

Вхід для адміністратора